Tablica Kantora

Błogosławieni słudzy pokoju, gdyż to oni podążają ścieżką sprawiedliwości.

***
Tutaj autorzy znajdą propozycje zadań do wykonania, za które ich bohaterowie otrzymają wynagrodzenie.  Jest to system znany z gry, ale tutaj pojawił się po to, by służyć pomocą, jeśli ktoś nie miałby pomysłu na opowiadanie. Poniższe ogłoszenia zostały wymyślone w całości przez Administrację.
***


Alchemik poszukiwany
Pewien mężczyzna imieniem Odrick szuka kogoś, kto potrafi warzyć wszelkiego rodzaju napoje alchemiczne, w tym trucizny (najlepiej Jadu). Ta osoba miałaby przygotować pięć butelek tego oto wywaru i dostarczyć je do gospody w Amarancie.
Nagroda: 1 suweren i 75 srebrników


Pułapki potrzebne od zaraz
Na niedalekich terenach coraz częściej można zaobserwować zorganizowane grupy mrocznych pomiotów. Nie są to liczne oddziały, przydałaby się jednak pomoc w utrzymaniu tych istot na odległość. Mile widziane byłyby jakieś dobrze skonstruowane i zabezpieczone pułapki. Ot, żeby trzymać tych drani z dala od mojego domostwa na Równinach Feravelskich.
Derwin
Nagroda: 80 srebrników


Wymagana pomoc medyczna
Sir Koldain, zasłużony oficer straży miejskiej Amarantu, leży schorowany w zaciszu swego domu, śmiertelnie zraniony w trakcie bandyckiej napaści mrocznych pomiotów. Jego rodzinie kończą się oszczędności, gdyż leki są zbyt kosztowne. Błagają o pomoc w postaci szczodrych datków lub magii uzdrawiającej.
Nagroda: 12 suwerenów (cena jeszcze do uzgodnienia)


Na stos z nią!
My, mieszkańcy małej wsi na Równinach Feravelskich, domagamy się jakichś działań! Zbyt długo tolerowaliśmy obecność tej podstępnej wiedźmy, ale teraz stanowczo mówimy, iż nie zamierzamy dłużej tego robić. Dzieci mają dziwne, czerwone znaki na ciałach, dorośli dostają dziwnych plam. Pochowaliśmy już zbyt wielu, a ta prukwa śmieje się nam w twarz, gdy grozimy jej, że w końcu pożałuje swych mrocznych praktyk. W dodatku ignoruje naszą wściekłość i protesty przeciwko niej, zamykając się w swym domu i Stwórca tylko wie, co ona tam wyprawia. Zapłacimy każdą cenę… Tylko niech ktoś coś w końcu zrobi z nią!
Nagroda: 15 suwerenów (cena do uzgodnienia, ale bez przesady, mieszkamy w końcu na wsi)

                  170 dla tego, który spali całą wioskę


Szajka przemytników
W Amarancie coraz częściej słyszy się o szabrownikach swobodnie przemieszczających się po ulicach miasta, a także pojawiających się w najmniej oczekiwanych chwilach i miejscach. Kilka świętych relikwii zginęło ze świątyni, jak i datki od wiernych z dobrze zabezpieczonego kufra, piwnice gospody zaczynają świecić pustkami, a mieszkańcy narzekają, że sporo rzeczy ginie również z ich domów. Straż miejska jest bezradna w tej sytuacji, dlatego też prosi o pomoc kogo tylko się da. Trzeba zniszczyć tą zorganizowaną grupę przestępczą.
Nagroda: 50 suwerenów


Dar uzdrawiania
Zakon będzie niezwykle wdzięczny, jeśli dostarczone zostaną mu okłady lecznice, zioła, maści i wszystko, co mogłoby zapewnić pomoc w uleczeniu ran oraz chorób. Potrzebne środki medyczne prosimy wręczyć Kantorowi.


Bronić dostępu dzieciom
Jakiś żartowniś, zapewne w dodatku skrytobójca, w dobrze ukrytych miejscach miasta zostawił butelki z śmiertelną trucizną. Prosimy o odszukanie ich.
Nagroda: 8 suwerenów


Duchy czy żywe trupy?
Gospodarz Karczmy Pod Koroną i Lwem donosi o dziwnych odgłosach dobiegających z podziemi, gdzie znajduje się piwnica z zapasami. Goście się niecierpliwią, a mężczyzna nie chce narażać się dłużej na ich gniew. Z dołu dobiegają dziwne skrzeki, pomrukiwania, gardłowe ryki oraz chrząknięcia, więc on sam nie ma zamiaru zapuszczać się tam. A co, jeśli to mroczne pomioty?
Nagroda: 15 suwerenów


Wybić bandytów
Nie dość nam mrocznych pomiotów pałętających się od czasu do czasu do powierzchni, to w dodatku bandyci w dalszym ciągu nie dają za wygraną i obdzierają niewinnych ze wszystkiego, co posiadają. Czasami nawet można napotkać zwłoki z poderżniętymi gardłami na drogach, pozostawione własnemu losowi. Mówi się, że złoczyńcy najczęściej ustawiają swoje posterunki:
  • Na Południowym Trakcie
  • Niedaleko Lothering
  • W okolicach Lasu Brecilian
  • Na głównym trakcie prowadzącym do Orzammaru
  • Na szlaku prowadzącym do Twierdzy Kinloch
Śmiałkowie, którzy pozbędą się tych bandytów, zostaną sowicie wynagrodzeni.
Nagroda: 120 suwerenów


Rozdarcia Zasłony
Zaszyfrowana wiadomość z Kręgu Maginów w Fereldenie:
W ostatnich dniach często otrzymujemy wiadomości o pojawiających się demonach przybywających z Pustki, co oznacza dla nas, magów, iż Zasłona dzieląca świat śmiertelników od Pustki została przerwana. Apeluję więc nie tylko do braci i sióstr, pełniących służbę w Szarej Straży lub będących w armii, lecz także do magów spoza Kręgu – pomóżcie w usunięciu tego zagrożenia, a jeśli starczy Wam mocy, postarajcie się załatać Zasłonę w okolicach Sękatych Wzgórz, Bannornu oraz niedaleko Ostagaru. Jeśli nie, Krąg chętnie Was wspomoże.
Niech Stwórca ma nas w swej opiece.
Pierwszy Zaklinacz Irving
Nagroda: 100 suwerenów


Zaginiona
Właścicielka zamtuza „Pod Jedwabną Spódnicą” mieszczącego się w Gwaren, sowicie wynagrodzi osobę, niezależnie czy robiącą to dla pieniędzy czy z dobrego serca, za odnalezienie jednej z kurtyzan – Kwitnącej Amy. Owa kobieta obsługiwała głównie magów i najemników. Jest niezwykle cennym nabytkiem dla owego domu publicznego, który trudni się w swej profesji, sięgając historią pierwszej Plagi. Za wszelkie informacje dozgonnie dziękuję. Proszę o jak najszybsze skontaktowanie się ze mną.
Matka Klotylda


Nici splątane, teraz przerwane
Trakt na Okaleczonym Wybrzeżu nie jest dłużej bezpieczny. Nie tylko bandyci, lecz teraz i demony tam grasują, czyhając na niewinne dusze. Wiele ludzi straciło już z ich winy życie, w tym także dzieci. Wzywam zarówno Templariuszy jak i ochotników do wspólnej walki w celu usunięcia tego zagrożenia raz na zawsze.
Kapitan Cullen
Nagroda: 30 suwerenów


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz